domenica 20 aprile 2014

„Eu sunt cu voi și nimeni împotriva voastră!”



Și iată că fiica mea mi-a adus o cărticică despre icoana Maicii Domnului „Eu sunt cu voi și nimeni împotriva voastră”. Citind-o, m-am gândit că Împărăteasa Cerurilor îmi va arăta la Cine să alerg în necazul meu.
La înmormântarea mamei, care a trecut la cele veșnice pe data de 8.12.2000 (de Praznicul Intrării în Biserică a Maicii Domnului în calendarul vechi), m-am rănit la un deget de la picior. Unghia s-a înnegrit și când mă încălțam simțeam o durere nespusă. Fiica m-a sfătuit să merg imediat la medic, însă eu am refuzat, nădăjduind că Domnul îmi va trimite ajutor.
A început Postul Mare. Rugăciune, pocăință, împărtășire. Și iată că fiica mea mi-a adus o cărticică despre icoana Maicii Domnului „Eu sunt cu voi și nimeni împotriva voastră”. Citind-o, m-am gândit că Împărăteasa Cerurilor îmi va arăta la Cine să alerg în necazul meu. Aveam o iconiță a ei. Mă închinasem acestei icoane atunci când a fost adusă la Kiev. M-am rugat înaintea iconiței, iar dimineața am observat că unghia neagră nu mai era, în locul ei aflându-se una sănătoasă. (Ema M., Kiev, 22.03.2001)
(Minunile Icoanei Maicii Domnului „Eu sunt cu voi și nimeni împotriva voastră”, traducere din limba rusă Gheorghiță Ciocioi, Editura Sophia, 2014, p. 63)



Nessun commento:

Posta un commento